26 august, 2011

Åh, weekend!!!

Weekend har jeg ventet længe på! Puha... det var en hård skoledag. Matematik, fysik og naturvidenskab er ikke de fedeste fag at have fra morgenstunden! Men det er fantastisk med weekend..

I dag hentede jeg så lige en dejlig pige ved navn Nia! Det er så lang tid siden jeg har set hende... Men nu er hun endelig hos mig og jeg slipper hende ikke igen!! I aften står den på fede-dag hvor Nia og jeg skal fede hinanden godt og grundigt op! Vi har chokolade og chips så vi mangler lige vingummi, og det skal vi da lige op og købe! Mums... Lørdag skal jeg have krøller, for at se om en permanent ville være pænt til mig.. skal selvfølgelig nok tage billeder og blogge om det!
Hvornår permanenten faktisk finder sted skal jeg nok blogge om lørdag...
Søndag står den på lektier!! Fanden tage de lektier. Håber lidt at jeg når dem alle sammen, da de alle er til mandag! Lort

Nå... vingummierne kalder!
Ses søtte mennesker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar